Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)

Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)

Komunikacja zbiorowa aglomeracji Rouen (TEOR) relacji wschód-zachód obsługiwana jest przez autobusy przegubowe wyposażone w system optycznego naprowadzania. Jest to pierwsze komercyjne zastosowanie systemu opracowanego przez firmę MATRA (obecnie Siemens), który zapewnia idealne dopasowanie pojazdów wzdłuż peronów, dzięki czemu kierowca może całkowicie skupić swą uwagę się na szybkości i na pasażerach czekających na przystanku.

SYSTRA uczestniczyła w pracach projektowych na liniami Wschód-Zachód już od roku 1996. W 1998 roku, jako pełnomocnik konsorcjum pełniący funkcję generalnego projektanta pierwszego etapu prac, SYSTRA zapewniała głównie koordynację prac projektowych i wykonania robót, wytyczenie przebiegu torowiska, opracowanie projektu infrastruktury peronów, opracowanie systemów i interfejsu systemu naprowadzającego oraz zastosowanie prototypowego taboru. SYSTRA zapewnia również pomoc przy oddawaniu do użytku, przy sporządzaniu niezbędnych dokumentacji i ogólnie przy realizacji procesu restrukturyzacyjnego sieci komunikacji zbiorowej.

Od 2003 roku SYSTRA zapewnia wsparcie inwestorskie w ramach finalizacji robót fazy 1.

Początek strony

Czytaj również

LK 12 Skierniewice- Łuków
LK 12 Skierniewice- Łuków
PKP Polskie Linie Kolejowe powierzyło SYSTRA SA Oddział w Polsce opracowanie (...)
Stacja Gliwice Łabędy
Stacja Gliwice Łabędy
SYSTRA SA Oddział w Polsce jest w trakcie opracowania dokumentacji (...)
Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń
Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń
Projekt Trasy „Krasińskiego”
Projekt Trasy „Krasińskiego”
W Warszawie na kolejne lata planowana jest realizacja kilku połączeń (...)
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Głównym celem projektu było zapewnienie szybkiego i pewnego transportu między (...)
Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem
Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem
W ramach dwóch kontraktów (z roku 2006 na odcinek Wrocław - Rawicz 58 km i z (...)
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey o długości 65 km łączy miejscowość Bourg-en-Bresse z (...)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Stolica wyspy Tajwan dysponuje obecnie sześcioma liniami metra i realizuje (...)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Główna linia kolejowa Wietnamu łącząca Hanoi z Miastem Ho Chi Minh (1 726 km) (...)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
W ramach programu działań zmierzających do ograniczenia poziomu emisji spalin (...)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Trzy pierwsze odcinki kopenhaskiego metra zostały oddane do użytku w roku (...)
Modernizacja linii kolejowej nr 143
Modernizacja linii kolejowej nr 143
W dniu 24 stycznia 2018 roku konsorcjum SYSTRA SA i BPK Mosty podpisało z (...)
SYSTRA SA Oddział w Polsce • ul. Komandorska 12 50-022 Wroclaw • +48 71 73 36 470