Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem

Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem

W ramach dwóch kontraktów (z roku 2006 na odcinek Wrocław - Rawicz 58 km i z roku 2008 na odcinek Rawicz-Poznan 110 km) SYSTRA wykonuje dokumentację projektową dla potrzeb podniesienia prędkości na całej, liczącej 160 km linii Poznań - Wrocław (E59).

SYSTRA opracowuje propozycje rozwiązań umożliwiających podniesienie prędkości jazdy pociągów pasażerskich do 160 km/h oraz pociągów towarowych do 120 km/h wraz z przygotowaniem pewnych elementów infrastruktury do możliwości podniesienia prędkości do 200 km/h.

Projekt modernizacji obejmuje całą infrastrukturę: tory kolejowe wraz z odwodnieniem, obiekty inżynieryjne, zasilanie, sieć trakcyjną i urządzenia nisko-napięciowe, sterowanie ruchem i telekomunikację, przejazdy kolejowe, drogi dojazdowe oraz małą architekturę.

Początek strony

Czytaj również

LK 12 Skierniewice- Łuków
LK 12 Skierniewice- Łuków
PKP Polskie Linie Kolejowe powierzyło SYSTRA SA Oddział w Polsce opracowanie (...)
Stacja Gliwice Łabędy
Stacja Gliwice Łabędy
SYSTRA SA Oddział w Polsce jest w trakcie opracowania dokumentacji (...)
Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń
Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń
Projekt Trasy „Krasińskiego”
Projekt Trasy „Krasińskiego”
W Warszawie na kolejne lata planowana jest realizacja kilku połączeń (...)
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Głównym celem projektu było zapewnienie szybkiego i pewnego transportu między (...)
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey o długości 65 km łączy miejscowość Bourg-en-Bresse z (...)
Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)
Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)
Komunikacja zbiorowa aglomeracji Rouen (TEOR) relacji wschód-zachód (...)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Stolica wyspy Tajwan dysponuje obecnie sześcioma liniami metra i realizuje (...)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Główna linia kolejowa Wietnamu łącząca Hanoi z Miastem Ho Chi Minh (1 726 km) (...)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
W ramach programu działań zmierzających do ograniczenia poziomu emisji spalin (...)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Trzy pierwsze odcinki kopenhaskiego metra zostały oddane do użytku w roku (...)
Modernizacja linii kolejowej nr 143
Modernizacja linii kolejowej nr 143
W dniu 24 stycznia 2018 roku konsorcjum SYSTRA SA i BPK Mosty podpisało z (...)
SYSTRA SA Oddział w Polsce • ul. Komandorska 12 50-022 Wroclaw • +48 71 73 36 470