Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń

Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń

Biuro projektowe SYSTRA SA Oddział w Polsce 3 października 2018 r. podpisało umowę z Polskimi Liniami Kolejowym na pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania „Prace na linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń”.

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”. Linia kolejowa nr 271 Wrocław Główny – Poznań Główny jest częścią korytarza transeuropejskiego E59 ujętego w Umowie europejskiej o głównych międzynarodowych liniach kolejowych. Odcinek został przewidziany do modernizacji w ramach projektu CEF „Prace na linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń”.

Założenia realizacyjne modernizacji linii nr 271 na odcinku granica woj. dolnośląskiego – Czempiń przewidują dostosowanie infrastruktury do prowadzenia ruchu pociągów pasażerskich zestawionych z taboru klasycznego V=160 km/h i towarowego V=120km/h.

Warto dodać, że Biuro Projektowe SYSTRA SA jest autorem dokumentacji projektowej oraz materiałów przetargowych dla odcinka granica województwa dolnośląskiego – Czempiń od km 59,693 do km 131,080. Pozyskało również wszelkie niezbędne pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do rozpoczęcia robót budowlanych.

Planowany termin zakończenia nadzoru autorskiego i robót budowlanych – 30 czerwca 2020 r.

Początek strony

Czytaj również

Stacja Gliwice Łabędy
Stacja Gliwice Łabędy
SYSTRA SA Oddział w Polsce jest w trakcie opracowania dokumentacji (...)
Projekt Trasy „Krasińskiego”
Projekt Trasy „Krasińskiego”
W Warszawie na kolejne lata planowana jest realizacja kilku połączeń (...)
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Głównym celem projektu było zapewnienie szybkiego i pewnego transportu między (...)
Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem
Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem
W ramach dwóch kontraktów (z roku 2006 na odcinek Wrocław - Rawicz 58 km i z (...)
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey o długości 65 km łączy miejscowość Bourg-en-Bresse z (...)
Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)
Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)
Komunikacja zbiorowa aglomeracji Rouen (TEOR) relacji wschód-zachód (...)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Stolica wyspy Tajwan dysponuje obecnie sześcioma liniami metra i realizuje (...)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Główna linia kolejowa Wietnamu łącząca Hanoi z Miastem Ho Chi Minh (1 726 km) (...)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
W ramach programu działań zmierzających do ograniczenia poziomu emisji spalin (...)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Trzy pierwsze odcinki kopenhaskiego metra zostały oddane do użytku w roku (...)
Modernizacja linii kolejowej nr 143
Modernizacja linii kolejowej nr 143
W dniu 24 stycznia 2018 roku konsorcjum SYSTRA SA i BPK Mosty podpisało z (...)
Rozbudowa zajezdni tramwajowej „Golęcin”
Rozbudowa zajezdni tramwajowej „Golęcin”
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy zajezdni (...)
SYSTRA SA Oddział w Polsce • ul. Komandorska 12 50-022 Wroclaw • +48 71 73 36 470