Projekt Trasy „Krasińskiego”

Projekt Trasy „Krasińskiego”

W Warszawie na kolejne lata planowana jest realizacja kilku połączeń mostowych obu brzegów Wisły. SYSTRA od 2007 r. prowadzi prace projektowe dotyczące Trasy „Krasińskiego” wraz przeprawą mostową i linią tramwajową.

Planowana trasa spełni lokalne potrzeby transportowe mieszkańców łącząc dzielnice Żoliborza i Targówka nowoczesną uprzywilejowaną linią tramwajową. Wykonanie w ramach projektu dodatkowych połączeń drogowych pomiędzy prawym i lewym brzegiem Wisły w znaczący sposób zmniejszy średnie długości podróży dla ruchu lokalnego w tej części miasta.

Projekt Trasy „Krasińskiego” złożony z dwóch etapów inwestycyjnych prowadzi od Pl. Wilsona w dzielnicy Żoliborz do skrzyżowania ulic Odrowąża i Budowlana na Bródnie. W ramach pierwszego etapu inwestycji SYSTRA projektuje przeprawę przez Wisłę w postaci mostu łukowego o przęśle nurtowym o długości 277m, a także wiadukt wzdłuż ul. Wybrzeże Gdyńskie. Drugi etap prowadzi od skrzyżowania z ul. Jagiellońską ponad torami kolejowymi w okolicach stacji Warszawa Praga 3 wiaduktami 20 przęsłowymi o długości ok. 580m każdy, a kończy się na skrzyżowaniu Odrowąża - Budowlana.

Oba etapy projektu obejmowały przygotowanie koncepcji programowo-przestrzennej, przeprowadzenie konsultacji społecznych, przygotowanie wspólnego raportu środowiskowego dla przedsięwzięcia i pełnych prac projektowych (Projektu Budowlanego i Wykonawczego wraz z Materiałami Przetargowymi).

Początek strony

Czytaj również

Stacja Gliwice Łabędy
Stacja Gliwice Łabędy
SYSTRA SA Oddział w Polsce jest w trakcie opracowania dokumentacji (...)
Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń
Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Głównym celem projektu było zapewnienie szybkiego i pewnego transportu między (...)
Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem
Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem
W ramach dwóch kontraktów (z roku 2006 na odcinek Wrocław - Rawicz 58 km i z (...)
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey o długości 65 km łączy miejscowość Bourg-en-Bresse z (...)
Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)
Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)
Komunikacja zbiorowa aglomeracji Rouen (TEOR) relacji wschód-zachód (...)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Stolica wyspy Tajwan dysponuje obecnie sześcioma liniami metra i realizuje (...)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Główna linia kolejowa Wietnamu łącząca Hanoi z Miastem Ho Chi Minh (1 726 km) (...)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
W ramach programu działań zmierzających do ograniczenia poziomu emisji spalin (...)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Trzy pierwsze odcinki kopenhaskiego metra zostały oddane do użytku w roku (...)
Modernizacja linii kolejowej nr 143
Modernizacja linii kolejowej nr 143
W dniu 24 stycznia 2018 roku konsorcjum SYSTRA SA i BPK Mosty podpisało z (...)
Rozbudowa zajezdni tramwajowej „Golęcin”
Rozbudowa zajezdni tramwajowej „Golęcin”
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy zajezdni (...)
SYSTRA SA Oddział w Polsce • ul. Komandorska 12 50-022 Wroclaw • +48 71 73 36 470