Tramwaj w Miluzie (Francja)

Tramwaj w Miluzie (Francja)

Sieć tramwaju dwustystemowego w regionie Miluzy składa się z jednej linii podmiejskiej wykorzystującej istniejące odcinki linii kolejowych i z dwu linii miejskich. W chwili obecnej realizowana jest budowa jedynie części miejskiej tej sieci.

Pierwszy odcinek miejskiej sieci tramwajowej został oddany do użytku w maju 2006 roku. Trzecia linia, podmiejska, obsługiwać będzie połączenia komunikacyjne w dolinie Thur wykorzystując aż 36 km z ogółu 39km torów kolejowych sieci SNCF. Zastosowane specjalnie dla obsługi tej linii tramwaje dwusystemowe będą przystosowane do obu rodzajów nawierzchni torowej.

SYSTRA uczestniczyła w opracowywaniu projektów regionalnej sieci komunikacji zbiorowej już od początku lat 90., a później brała udział w opracowaniu studium wykonalności.

Na kolejnym etapie realizacji tego projektu, wybrane przez Inwestora konsorcjum biur projektowych pod przewodnictwem SYSTRY opracowywało dokumentację projektową dla miejskiej części linii tramwaju dwustystemowego, w tym głównie projekt wstępny i projekt, zapewniając również pomoc przy zawieraniu kontraktów na wykonanie robót budowlanych, na opracowanie projektów wykonawczych układów torowych i dróg, zapewniając koordynację i nadzór nad poszczególnymi etapami wykonania i oddawania linii do użytku. Misja konsorcjum obejmowała całość urządzeń i systemów, obiekty inżynieryjne, zajezdnię tramwajową, węzły przesiadkowe itd.

Początek strony

Czytaj również

Stacja Gliwice Łabędy
Stacja Gliwice Łabędy
SYSTRA SA Oddział w Polsce jest w trakcie opracowania dokumentacji (...)
Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń
Nadzór autorski na linii E59 Wrocław– Poznań, odc. granica województwa dolnośląskiego – Czempiń
Projekt Trasy „Krasińskiego”
Projekt Trasy „Krasińskiego”
W Warszawie na kolejne lata planowana jest realizacja kilku połączeń (...)
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Modernizacja linii kolejowej Warszawa Zachodnia - lotnisko im. Fryderyka Chopina
Głównym celem projektu było zapewnienie szybkiego i pewnego transportu między (...)
Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem
Modernizacja linii E59 pomiędzy Wrocławiem a Poznaniem
W ramach dwóch kontraktów (z roku 2006 na odcinek Wrocław - Rawicz 58 km i z (...)
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey
Linia kolejowa Haut Bugey o długości 65 km łączy miejscowość Bourg-en-Bresse z (...)
Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)
Autobus z systemem automatycznego naprowadzania w Rouen (Francja)
Komunikacja zbiorowa aglomeracji Rouen (TEOR) relacji wschód-zachód (...)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Metro automatyczne w Taipei, linia „Neihu line” (Tajwan)
Stolica wyspy Tajwan dysponuje obecnie sześcioma liniami metra i realizuje (...)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Tunele Hai Van Pass (Wietnam)
Główna linia kolejowa Wietnamu łącząca Hanoi z Miastem Ho Chi Minh (1 726 km) (...)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
Metro automatyczne w Turynie (Włochy)
W ramach programu działań zmierzających do ograniczenia poziomu emisji spalin (...)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Metro automatyczne w Kopenhadze (Dania)
Trzy pierwsze odcinki kopenhaskiego metra zostały oddane do użytku w roku (...)
Modernizacja linii kolejowej nr 143
Modernizacja linii kolejowej nr 143
W dniu 24 stycznia 2018 roku konsorcjum SYSTRA SA i BPK Mosty podpisało z (...)
SYSTRA SA Oddział w Polsce • ul. Komandorska 12 50-022 Wroclaw • +48 71 73 36 470